Rabu, 12 November 2008

Saksikan Video Karamah 3 Ekor Burung !!!

TERKINI : Saksikan klip video 3 ekor burung yang menyambut kedatangan jenazah Mujahid Amrozi dan teman-teman melalui http://tukulbesi.blogspot.com sekarang.

InsyaAllah, saya sedang dalam proses menyiapkan menaip tajuk Tragedi Bom Bali – jihadkah ? bagaimana dengan orang kafir awam yang terkorban ? mengapa Bali dijadikan sasaran ? Indonesia bukan Negara peperangan. Jadi mengapa tidak berperang di Amerika ? Benarkah Indonesia sunyi dari serangan musuh Islam ? dan banyak lagi. Semuanya itu termuat didalam buku Aku Melawan Teroris karangan Imam Samudera saat beliau mendekam di penjara. Sekarang saya sedang berusaha mendapatkan buku ‘Orang Bilang Ayah Teroris’ hasil tulisan Ustazah Paridah Abbas, isteri Ust Mukhlas@Ali Ghufron yang merupakan isi hatinya sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anak saat suami terpenjara.

Untuk sementara ini, anda boleh terus menziarahi blog kekanda herman samsudeen (exco dpp) http://syukran.wordpress.com bagi menyelusuri sedikit sebanyak latar belakang perjuangan 3 pemuda ini. Anda akan mengetahui benarkah dakwaan bahawa Indonesia berada dalam keadaan aman dan Islam tidak diperangi. Mengenai persoalan adakah arrahmah.com mendapat kebenaran dari keluarga Imam Samudera untuk menyiarkan foto jenazahnya, boleh dapatkan penjelasan di http://www.arrahmah.com . Untuk melihat surat-surat mereka sebelum ditembak, layari : http://janggut-suarakaki.blogspot.com

Tiada ulasan: