Isnin, 20 Oktober 2008

BAHAYA ! BAKAL PM MALAYSIA ANGGOTA FREEMASON.

Tidak ada ungkapan yang dapat saya ucapkan apabila melayari laman web pas Pahang pagi tadi melainkan ucapan Na’uzubillah minzalik. Semuanya gara-gara membaca artikel mengenai biografi bakal Perdana Menteri Malaysia yang ke-6. Dalam ruangan penglibatan di bidang Sosial, didapati beliau adalah seorang Ahli Kehormat Freemason Malaysia. Keahliannya bermula sejak tahun 1980 sehingga kini. Apa yang pelik, membimbangkan dan menakutkan kita dengan Freemason ?

Bagi sesiapa yang mengkaji dan memahami apa itu Freemason, matlamat serta siapa dibelakang pergerakan ini, pasti akan beristighfar panjang bila mengetahui Najib akan jadi PM. Alhamdulillah, kebetulan saya mengambil jurusan Usuluddin dan antara madah yang wajib dipelajari ialah Tayyarat Fikriyyah Mu’asaroh ( Aliran Pemikiran Semasa ). Didalam pengajian ini kami diajar mengenai ideologi-ideologi yang membahayakan umat Islam seperti Nasionalisme, Sekularisme, Kapitalisme, Komunisme, Pragmatisme, Zionisme ,Freemason dan lain-lain.


Freemason berasal dari 2 perkataan : Free – Bebas/Merdeka dan Mason – Tukang Batu atau Bangunan. Maka, jika digabungkan dua perkataan ini, ia membawa maksud Juru Bina Bebas. Ia merupakan sebuah organisasi Yahudi Antarabangsa yang bermatlamatkan menghancurkan kesejahteraan manusia, kehidupan politik, ekonomi, dan sosial negara yang ‘dimasukinya’.Selain itu Freemason bertujuan untuk merosakkan semua bangsa dan pemerintahan selain bangsa Yahudi. Antara tujuan awal penubuhan Freemason adalah untuk menyekat pengaruh ajaran Nabi Isa a.s dan menjaga keselamatan bangsa Yahudi.


Menurut pengarang kitab Tabdid Az-Zolam, Freemason ditubuhkan pada tahun 43 Masihi dan pengarang kitab Rahsia Gerakan Freemasonry dan Rotary Club mengatakan pada tahun 37 Masihi. Pada permulaannya, mereka memusuhi semua agama dan Katholik khususnya. Namun selepas zaman kejatuhan agama Kristian pada kurun ke-17, permusuhan dihadapkan kepada Islam sahaja dengan memasukkan pemikiran Sekularisme, Komunisme bermula pada tahun 1717 Masihi.

Antara matlamat utama Freemason terbahagi kepada 2 bahagian :

1) Matlamat utama – Membina Haikal Sulaiman dengan cara merampas Baitul Maqdis dan membina Haikal Sulaiman diatasnya.
2) Matlamat sampingan – a) Menyebar fahaman Ilhadiyyah iaitu fahaman tidak percaya kepada mana-mana agama dan mana-mana tuhan. b) Menghapus semua kerajaan dan perasaan cinta kepada negara.

Sejarah Keahlian:

9 orang yang awal telah melakukan sumpah taat setia dengan nama Tuhan dank Kitab Talmud (Yahudi) untuk menjaga kerahsiaan pergerakan ini. Mereka lalu menubuhkan markaz pertama bernama ‘Jerusalem’ yang terletak di Istana Herolds Akriba / Father = De Haliza. Selepas itu mereka mula menubuhkan pelbagai pertubuhan dibawahnya dengan nama pertubuhan kemanusiaan, keamanan, sosial dan sebagainya demi untuk mendapatkan keahlian baru yang banyak.

3 Martabat Keahlian:

1) Simbolik Umum – semua agama dan bangsa boleh menyertai. Mereka menggunakan smbol-simbol yang tidak difahami dan mempunyai perbuatan serta pertuturan sendiri. Simbol-simbol yang digunakan mempunyai makna-makna yang melambangkan sesuatu peristiwa di dalam Kitab Talmud. Contohnya: matahari, bulan, mata, dua tangan berjabat, warna biru, palu dan lain-lain. Peringkat ini dibuka kepada sesiapa sahaja. Cogan kata mereka diperingkat ini ialah : Free, Friend dan Faithful. Didalam peringkat ini, masih ada tingkatan-tingkatan keahliannya. Pangkat mereka akan dinaikkan keperingkat seterusnya bergantung kepada kuatnya sokongan kepada Zionisme Antarabangsa.

2) Royal / Kerajaan – dibuka kepada bangsa Yahudi sahaja. Peringkat ini digelar anggota bersaudara ( friends ).

3) Alam semesta / Penggubal – anggotanya pemimpin Freemason yang berbangsa Yahudi sahaja.

Prinsip-Prinsip Freemason:

1) Kerahsiaan.
2) Wajib taat 100% kepada Yahudi dan putuskan hubungan dengan agama dan negara.
3) Muliakan keturunan Yahudi.
4) Sebarkan kemungkaran dan agungkan hubungan seks.
5) Musuhi semua agama sehingga dapat menguasainya.



Antara Pertubuhan Yang Dianggotai oleh Ahli Freemason:

1) PBB – 60% anggota PBB adalah ahli Freemason, Setiausaha Agong PBB semuanya kafir yang ada pertalian dengan Yahudi atau disokong pemimpin Yahudi, 6 juta Yahudi ( Freemason ) ada dalam pertubuhan dunia.

2) UNESCO, UNICEF, UNRWA, WTO, WHO, INTERPOL dan lain-lain.


Bidang-Bidang Yang Dikuasai Yahudi:

1) Industri perfileman – Contoh: Hollywood – Syarikat 20 TH Century Fox.
2) Surat Khabar dan Majalah.
3) Syarikat penyiaran dan percetakan.
4) Perbankan dan politik Amerika ( White House ).


Cabang Pertubuhan Freemason:

1) Bahaiyah / Babiyah = Mirza Muhammad Ali Syirazi – seorang Yahudi yang muncul di Iran pada tahun 1844 Masihi dikalangan Syiah Imamiyah dikawasan bernama Syirazi. Antara ajarannya: penyatuan agama, fahaman serba tuhan ( wahdatul wujud ), Rasul Manifestasi ( jelmaan Tuhan ) dan jihad hukmnya haram.

2) Lions Club = Mulfin John tubuhkan pada tahun 1915M di Texas, Amerika. Lions bermaksud Singa iaitu pengawal Haikal Sulaiman yang berada disalah satu bahagian Al-Aqsa.

3) Rotary Club = mewujudkan pemerintahan antarabangsa berpusat di Israel yang juga salah satu dari matlamat Freemason. Ianya ditubuhkan sebagai menyahut seruan pemimpin Yahudi ( Theodare Hertzel ). Rotary Club ditubuhkan oleh Paul Harris.

4) Illumanity = ditubuhkan oleh Adam Weishaupt pada 1776 M. Illumanity disandar kepada salah satu dari Mazhab Yahudi yang dianggotai oleh golongan bijak (hukama’). Illumanity adalah nama Iblis. Pusat pentadbiran di Segi Tiga Bermuda tempat Dajal. Illumanity diambil dari perkataan Lucifer ( Iblis ) yang bererti pemegang cahaya.


Perkembangan Freemason di Asia Tenggara:

Di Malaysia ianya bermula dengan kemasukan Belanda di Melaka pada tahun 1511 Masihi. Kemudian diikuti dengan perjanjian Pangkor pada tahun 1874 antara Sultan Perak dengan Inggeris. Lalu J.W.W Birch dilantik menjadi Residen Inggeris di Perak. Frank Swettenham dilantik menjadi ketua Residen yang menasihati Raja-raja Melayu. Kemudian Freemason berkembang ke Thailand, Myanmar, Indonesia, Filipina dan lain-lain.


Jika benar maklumat keterlibatan Dato’ Najib dengan Freemason, maka timbul beberapa persoalan:
1) Bagaimanakah beliau mampu berada di peringkat Ahli Kehormat Freemason Malaysia. Pangkat ini berada dalam peringkat Simbolik Umum. Hanya mereka yang kuat sokongan kepada Yahudi sahaja yang akan dinaikkan pangkat keahlian. So, macam mana dengan Najib ?

2) Mengapa Dato’ Najib amat sukar untuk bersumpah dengan menyebut nama Allah, tetapi sering menggunakan perkataan “ saya bersumpah dengan nama Tuhan”. Jadi, Tuhan apa yang dimaksudkan? Sedangkan Freemason tidak percaya kepada mana-mana tuhan. Adakah menyebut perkataan ‘Tuhan’ itu sekadar untuk mengelabui mata kita sahaja?

3) Rasanya kita tidak pernah mendengar Dato’ Najib mengkritik kezaliman Yahudi di Palestin, tetapi seringkali melabelkan pejuang Islam sebagai pengganas. Beliau telah memegang prinsip-prinsip Freemason kah?

Perlu diketahui, kadang kala anggota Freemason tidak mengenal diantara satu sama lain khasnya dengan peringkat yang berbeza. Jadi, kalau nak tahu sape lagi pemimpin negara kita ahli Freemason, boleh gi borak dengan Najib.

Fikir-fikirkanlah bahayanya bakal PM ahli Freemason. Wallahua’lam.

Layari: http://pahangdaily.blogspot.com

7 ulasan:

Unknown berkata...

Najib memang ahli Freemason sebab dia membantah penentangan wakil malaysia di PBB dalam resolusi menentang Iran.Wakil itu dipecat kerana menyokong Iran.Saya nak tanya adakah Royal of Wales Lodge di Malaysia adalah cabang Freemason?

masketsensei berkata...

yup...sume lodge2 kat dunie ni mmg ade kaitannye dgn Freemason..

Unknown berkata...

saya nak tubuhkan pasukan anti-freemason.

Syafiq Roos berkata...

meletakkan satu pertuduhan kepada seseorang bukan ke berdosa.i'm not on the govt side but please be true.tulis something yang ada kebenaran dan jangan menimbulkan prasangka buruk.jika saya salah, kritiklah.

Tanpa Nama berkata...

Kalau la apa yg dicerita ni x benar..
Astagfirullahalazim..xterhintung brtnye dosa tu..
Tp klau la benar..Nauzubillah..

Tanpa Nama berkata...

Bagus..cari buku Ibnuyaacob..tajuk..Rothschild yahudi kepercayaan dajjal

Hakimi Abdul Jabar berkata...

Assalamualaikum wbt Akhi Mohd Fadhlullah,

Dengan nama Allah SWT yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.
In the name of Allah Subhana Wa Ta’ala the Most Beneficent and Most Merciful.

Subhanallah. Alhamdulillah. La ilaha ilallah. Allahu Akbar. La haula wala quwatta ila billah.
Most Holy Allah. All Praises to Allah. Allah is Greatest. There is no strength nor any power except by the will of Allah.

Selawat dan salam ke atas Rasulullah s.a.w., ahli keluarga dan para sahabatnya.
Felicitations and greetings upon Prophet Muhammad (peace be upon him), his family and companions.

BAITUL MAQDIS

Baitul Maqdis has been a provincial territory under Muslim rule since the administration of the second Caliph (Umar bin Khattab r.a.) and it is older than thirteen (13) centuries, it has been developed and improvised numerous times, without any resistance from Muslims, Christians and even Jews.
In fact, Muslim rulers granted the freedom of religious affairs to pilgrims who visited the provincial territory strictly in accordance with their respective religious beliefs, Christians and Jews alike, as there is no religious compulsion in Islam (the Holy Quran Surah 2 Al-Baqarah verse 256).
Nevertheless, after the Second World War, due to the assistance and trickery of the British, Jews were able to set up an administration under the illegitimate entity called Israel. The Jews forcefully, illegally, criminally, brutally and viciously removed Muslims from their legitimately owned homes and other properties, to the extent that Muslims had to pitch tents in the barren and infertile wastelands of the desert, facing the severe bitter coldness of winter and the torrential heat of summer. Furthermore, mosques bearing proud edifices, being sacred places of worship were purposely, intently and criminally, were partially burnt with various lame and pathetic excuses and were searched and grotesquely remodelled according to their whims and fancies. Muslims were exasperatingly estopped in the performance of religious affairs in the mosque, which was the first qiblat of Muslims, the Mi’raj (Ascension) of Prophet Muhammad (peace be upon him) and rightfully belongs to Muslims the world over.

References:
Kitab Hadith Qudsi, Ninth print/publication, Authors: K.H.M. Ali Usman, H.A.A. Dahlan and Dr. H.M.D. Dahlan, Publisher: Pustaka Al-Azhar Kuala Lumpur.

Tafsir Quran Karim (Exegesis of the Holy Quran), Syahadah 'Alimyah Prof. Dr. Haji Mahmud Yunus, 23rd. print/publication, 1983M-1403H.

The academic and religious commentaries of Ustaz Azhar Idrus:-
https://www.youtube.com/watch?v=SQX_pGJgw58
https://www.youtube.com/watch?v=unGSqIjgCOc

The holistic and scholastic research of Mohd Fadhlullah:-
http://arruhuljadid86.blogspot.my/.../bahaya-bakal-pm...

Dakyah Yahudi..Gerakan Freemason dan Illuminati - Ustaz Azhar Idrus
Qiam With Me