Selasa, 30 Disember 2008

عش كريما او مت شهيدا

Untuk teman-teman yang ingin mendapatkan senarai produk yang ada kaitan dengan Amerika dan Israel,sila layari:

http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.html

Bagi mendapatkan lain-lain maklumat tentang pemboikotan ini dan syarikat-syarikat besar yang membantu Amerika dan Israel serta keuntungan setiap syarikat tersebut, layari:

http://www.mylinkspage.com/israel.html#INT

http://anti-tout.mylinea.com/anti-imperialisme/anti-usa/boycott_usa/

Khas untuk teman-teman yang ada kelebihan dan kepandaian dalam membuat poster atau sebaran-sebaran, TOLONG bertindak segera dengan membuat bahan-bahan ini. Boleh rujuk link-link ini. Mudah-mudahan usaha kecil ini menjadi sebahagian daripada jihad kita. Ya, kita tidak akan dapat menghancurkan ekonomi Amerika dan Israel. Namun, kita mampu memberi tekanan dengan mengurangkan sedikit ekonomi mereka yang digunakan untuk membantai umat Islam agar mereka mengambil pengajaran bahawa kita masih ada maruah daripada kita diam terus tanpa ada sebarang tindakan. Dalam kaedah Fiqh menyebut: Jika kita tidak mampu melakukan semua, jangan ditinggalkan semuanya. Sebagaiman seorang yang tidak boleh berdiri, maka solatlah dengan duduk dan seterusnya. Jika tidak mampu semuanya, kafankan sahaja orang ini termasuk yang buat tak tahu masalah Palestin!

Sabda Rasulullah s.a.w: Barangsiapa yang tidak mengambil berat (mempedulikan) urusan umat Islam, dia bukan dikalangan mereka. (Mafhum Al-Hadis).


Tangan-tangan mereka ini penuh dengan darah umat Islam!

Nantikan kasut-kasut terbang tepat mengenai kepala anda !Ariel Sharon menunggu Malaikat Maut.

Tiada ulasan: